четверг, 7 мая 2020 г.

Сценарій свята " Весна і мама дуже схожі!" для 2 класу


Мета: виховувати у дітей шанобливе ставлення до матері; чуйне, доброзичливе ставлення хлопчиків до дівчаток; розвивати
здатність учнів до емоційного відчуття художнього слова; розкривати переваги добра над злом; сприяти розвитку творчих
здібностей дітей; прищеплювати почуття колективізму, дружби, взаємодопомоги.

Ведучий:
Сьогодні, друзі, самий ніжний і ласкавий день свято наших бабусь і мам! І не випадково мамине свято ми відзначаємо навесні.
Сонечко і мама зігрівають нас, весна і мама пестять нас.Вони так схожі!
Ведучий: - Дорогі наші мами, бабусі й дівчатка! Дозвольте всіх вас привітати з першим весняним святом . Побажати
усім добра, радості, мирного неба, яскравого весняного сонця, успіхів у всіх починаннях і виконання всіх бажань
Сьогодні, напередодні Жіночого свята, учні нашого класу
вирішили влаштувати для вас, шановні гості, приємне дозвілля,
створити гарний настрій, тому підготували невеличкий
концерт для мам, бабусь і дівчат та всім присутнім жінкам.

Вчитель.
Щоб сьогодні ви всі посміхалися,
Наші діти для вас постаралися,
Привітання ви наші прийміть,
Виступи дітей оцініть!
Під мелодію
В цей день поспішаємо привітати
Милих мам, таких рідних,
Добрих бабусь премудрих,
Однокласниць бешкетних!
Ми готували вам сюрприз
Старанно і завзято,
І щиро вдячні вам за те,
що ви прийшли на свято!
Спасибі вам за те, що ви
веселі і привітні!
Спасибі вам за те, що ви …
Ви просто є на світі!
Відкладіть усі ви справи,
Балачки, пусті забави.
Зручно сядьте ви, будь ласка,
Бо ми будем вас вітати!
Щоб сонце вам світило,
І квіти для вас цвіли,
Щоб вічно молодими
Були ви у нас завжди .
Нехай негаразди і печалі
Обійдуть вас стороною,
Щоб кожен день тижня
Був для вас як вихідний.

Учитель Нелегка то справа виховувати дітей… Дуже часто мами наші втомлюються. Адже вони багато працюють, але бувають
ситуації коли мамам не до жартів. Ось сьогодні ми вас трішечки розвеселимо.
Сиве волосся
- Ти неможливий, синку! Від твоєї неслухняності в мене сивіє волосся!
- А ти мамо, теж не була слухняна. Коли була малою, адже бабуся зовсім сива!
Таємниця
- Здається, синку, ти вчора не був у школі? Питається мати.
- Це тобі напевне вчителька сказала? Ох ці жінки…ніколи вони не вміють тримати язика за зубами.
Мама знає
Мамо, ти знаєш ту вазу, яка переходить у нашій родині від покоління до покоління?
Авжеж знаю, той що?
Так от моє покоління її щойно розбило.

ГУМОРЕСКА ПОВЕЧЕРЯВ
В одного чоловіка була чималенька сім’я. Якось посідали вечеряти. Накинулись на миску, мати підсипати не встигає. А один все
щось сказати хоче.
- Мамо, у мене…
А батько його хрусь по лобі ложкою:
- Скільки вам говорити, щоб за вечерею мовчки сиділи? Потім скажеш.
Закінчилася вечеря.
- Ну, що тобі? – питає мати.
- У мене ложки немає!...

ГУМОРЕСКА У ТРОЛЕЙБУСІ
У тролейбусі стоїть згорблена бабуся.
Тихо шепче: — Упаду. Як смикне — уб’юся.
А мужчини он сидять. Як же їм не стидно?
Справжніх, істинних мужчин серед них не видно. —
А якийсь патлатий тип їй відповідає:
— Ні, мужчини, бабо, є, та містов немає.
Учень
Дорога моя,добра матусю!
Мила,рідненька,тебе я кохаю!
Щиро до тебе сьогодні звернуся-
Зі святом тебе привітаю!
Хочу,щоб ти ніколи не хворіла,
Веселою,гарною завжди була,
Щоб щастя і радість твоє серце гріли
І молодість вічна тебе берегла!

Учитель Дорогі діти,пам'ятаймо,що маму - ні купити ,ні заслужити.
Тож бережімо своїх матерів. Знайте,що ранню старість і хвороби приносить не стільки праця,як сердечні хвилювання і
переживання.
Учень
Можна у світі чимало зробити:
Перетворити зиму на літо,
Можна моря й океани здолати,
Гору найвищу штурмом узяти,
Можна пройти крізь пустелі та хащі..
Тільки без мами не можна нізащо,
Бо найдорожче стоїть за словами:
В світі усе починається з мами!
Мамине свято
Я зустрічаю.
Я для матусі
Віршик вивчаю.
Я подарунок мамі роблю,
Я свою маму
Дуже люблю!

Гра «ВПІЗНАЙ СВОЮ МАМУ!»:

Діти стають у ряд, відвертаються. Потім всі разом вимовляючи слова: «Мама, вітаю тебе з святом! Після цього одна з мам
відповідає: «Спасибі!» Діти повинні відгадати, чия це мама.

Мила мамочка моя!
Привітаю тебе я!
І тобі в жіноче свято
Побажаю так багато:
Будь здорова та щаслива,
Будь весела та красива,
Будь як квітка весняна –
Ти така у нас одна!
А ми мамі заспіваємо,
Ми матусю привітаємо,
Хай лунають ці слова:
Мамо, мила, дорога!
Хто нас любить і милую,
Приголубить, поцілує?
Найдорожчі – хто такі?
Це матусі дорогі!

Пісня про матусю

Частівки
Вас із святом ми вітаєм
Неповторним весняним
І частівки проспіваєм
Мамам рідним дорогим.
А я мамі помагав
І на кухні прибирав
Так посуду я помив –
Всі тарілки перебив.
Я для мами так старався,
Шість десяток получив,
А мій ґудзик відірвався,
То я сам його пришив.
7.Та хіба це допомога?
Я для мами посуд мив!
Потім вимив ще й підлогу –
Всіх сусідів затопив.
8.Я для мами теж трудився
У тазок води налив.
Наш будильник запилився,
То я з милом його мив.
9.Наймиліші, найдобріші,
Дуже любимо ми вас,
А тепер ловіть скоріше,
Поцілуночки від нас.

Учениця
Яке коротке слово мама!
Чотири букви, та й усе.
Але мені воно найдовше.
І найдорожче понад все.

Ти так мені потрібна, мамо,
Як цвіт калини навесні,
Моя рідненька, наймиліша,
Моя найкраща на землі!

Інсценізація вірша А.Костецького "Домашній твір".
Вітько - бідак страждає так,
Аж здригає ногами!
Він - за столом, він пише твір:
"Я помагаю мамі".
Старанно олівець гризе
Та супить брови грізно,
Але нічого - хоч умри! -
До голови не лізе...
Та ось тихесенько зайшла
В його кімнату мама.
Вітюнь, будь ласка, в магазин сходи за сірниками.
Ідея!
Вигукнув синок мамі...
Ну й морока!
Сама іди! Я твір пишу -
Роблю важкі уроки.
І мама вийшла...А Вітько
Швиденько пише в зошит.
" Я в магазин завжди ходжу,
Коли мене попросять..."
Хвилин за десять мама знов
З'являється у дверях.
Вітюнь, картопельки начисть,
А я зварю вечерю.
Сама начисть!
Кричить Вітько.
Так, що ледь не лопне.
Я твір пишу! Я- зайнятий!
Сама вари картоплю!
Виходить мама, а синок писати знов сідає.

"Я мамі сам варю обід,
Вечерю і сніданок..."
Радіє син.
Не твір, а люкс!
Оцінка буде гарна!
І геть не думає про те,
Що він радіє марно.

УЧИТЕЛЬ
Милі бабусі! Ви - сама казка! Ваші лагідні, ніжні слова голублять, пестять душі і серця онучат.
Зараз наші бабусі дають інтерв'ю.
1.Найщасливіший день, який Вам запам‘ятався у житті?
2.Чим найбільше радують Вас онуки?

Гра «Кроки»
Назвати матусі чи бабусі з кожним кроком лагідне слово

Всім бабусям вдячні діти,
Бо піклуються про нас.
Хочу всіх бабусь на світі
Поздоровити в цей час.
З радісним святом вітаємо
Наших бабусь дорогих.
Від щирого серця бажаємо,
Щоб було щастя у них
Ми любимо бабусеньку
Всім серденьком своїм.
Із нашою бабусею
Нам хороше усім.
Коли мене спитають:
Що найтихіше в світі?
Бабусина молитва,
Як засинають діти.
Бажаю тобі я сто років прожити,
Нехай тебе люблять онуки і діти.
Нехай тебе старість не квапить, минає
І серце твоє хай нещастя не крає.
Живи ти ще довго на світі оцім-
На радість онукам і дітям своїм!
Скільки в бабусеньки
З нами турбот,
Варить бабуся нам
Добрий компот.
Треба і шапочки
Теплі зв’язать,
Казку веселу нам
Всім розказать.
Пісня про бабусю
Мамині слова приємні!
працював я не даремно!
І за мамин поцілунок
Подарую подарунок!!

Пісня про маму

Комментариев нет:

Отправить комментарий